• 2128
  • 4292
نکات ایمنی در خصوص دستگاه تزریق پلاستیک

نکات ایمنی در خصوص دستگاه تزریق پلاستیک

در هنگام کار با دستگاه تزریق پلاستیک دست‌های خود را به گیره، بازوها و تابلو برق دستگاه نزدیک نکنید.

در هنگام کار دستگاه از دست زدن به کلیدها و دکمه‌ها خودداری نمائید.

در موقع برداشتن محصول از داخل قالب دست‌هایتان را از بالا و یا پایین داخل قالب نکنید، این کار باعث قطع شدن دست یا انگشتان می‌گردد

هنگام کارکردن با دستگاه اگر تغییراتی در صدای دستگاه شنیده شد یا بنا به دلایلی مجبور بودید که دستگاه را سریعا متوقف نمایید ، دکمه قرمز استپ را فشار دهید.

برای ریختن مواد داخل گازگیر ایمن ترین روش استفاده از مواد کش می‌باشد اما به دلیل هزینه بالا در اغلب موارد گازگیر توسط خود اپراتور به صورت دستی پر می‌شود. برای کمتر کردن خطرات ، ابتدا گازگیر را خاموش نموده، سپس اقدام به ریختن مواد نمائید.

مطمئن باشید پیچ رو بند قالب محکم بوده و از دستکاری آن جداً پرهیز نمائید. در صورتیکه رو بند به ارتفاع صفحه پشت قالب میزان نشده باشد احتمال افتادن قالب وجود دارد.

رابط‌ها و شلنگ‌های ورودی و خروجی آب بایستی دارای بست باشد. در غیر اینصورت ممکن است در اثر خروج شلنگ از جای خود و پاشش آب، آب به داخل قالب و مدارات برق نفوذ پیدا کند که باعث صدمه دیدن دستگاه و خطرات بعدی برای اپراتور می‌گردد.

سیم ارت دستگاه را چک کنید، در صورتی که ارت دستگاه قطع شده یا معیوب تشخیص داده شود احتمال اتصالی و یا برق گرفتگی اپراتور وجود دارد.

در هنگام تزریق به صورت دستی دقت نمائید مواد مذاب به راحتی از سر نازل عبور کند، در صورت گرفتگی سر نازل احتمال پاشش مواد بر روی دست و صورت اپراتور وجود دارد.

در هنگام تزریق به صورت دستی دقت نمائید مواد مذاب به راحتی از سر نازل عبور کند، در صورت گرفتگی سر نازل احتمال پاشش مواد بر روی دست و صورت اپراتور وجود دارد.                                                     

 

چهار شنبه 14 تیر 1396

اخبار مرتبط
نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

اطلاعات تماس

دفتر مشهد

تلفن: (۰۵۱) ۳۶ ۵۱ ۳۶ ۸۱ - ۳

فکس: (۰۵۱) ۳۶ ۵۱ ۳۸ ۶۲

کد پستی: ۹۱۹۸۱-۷۴۴۵۹

آدرس : بزرگراه آسیایی، آزادی ۱۳۱، تقاطع چهارم

موبایل: ۰۹۱۲ ۷۳۳ ۹۳ ۳۱

دفتر تهران

تلفن: (۰۲۱) ۷۷ ۳۳ ۳۳ ۳۱

فکس: (۰۲۱) ۷۶ ۷۹ ۰۹ ۸۶

کد پستی: ۱۶۵۸۷-۴۹۸۵۹

آدرس : خیابان اتحاد، خیابان هشتم غربی، شماره ۲۳

موبایل: ۰۹۱۲ ۷۳۳ ۵۲ ۳۳